czwartek, 29 września 2011

Hejcia.Szwecja&Polska

Może tak od początku. Chwilowo mieszkam w Polsce ,ale zamieszuję Szwecję. Mam 15 lat .. niedawno skończyłam. Inni mówią ,że wyglądam na więcej . Dla mnie to na razie tylko komplement. ; ] Obecnie jesli pojawią sie błędy w moim piśmie to przepraszam ,ponieważ przyzwyczaiłam się do języka angielskiego. Teraz wstawię pare moich stylizacji i zacze pisać tego bloga. Zapomniałam tez dodać ,że mam na imię Marysia .. pospolicie Mania mówcie mi tak . No coz mój błąd. Zdałam właśnie w Szwecji do 1 liceum ,a w Polsce to jest 3 gimnazjum chyba . Juz od 5 lat mieszkam w Szwecji. Mam nadzieję ,że będa chętni do oglądania mojego bloga. Serdecznie Pozdrawiam.Mania. :)
 Robione jeszcze w Polsce w ubiegła Zimę. Wiem wyglądam staro. Daj na siebie dużo tapety.
 Szwecja .. ♥ Końcówki zimy (kolekcji) hehe :D
 niedawno zrobione w Szwecji. Około 2 tygodnie temu kiedy to już powoli witała tam jesień :)
 Zima,Zima . Oczywiście ubiegłoroczna.Stare fotki. Szwecja moja kochana.

Mam nadzieję ,że moje zdjęcia i stylizacje wam się spodobały . nie będę już umieszczać gdzie to kupiłam bo większości nie znajdziecie w Polsce . Pozdrawiam cieplutko wszystkich moich czytelników . Mania :*

1 komentarz: